on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rutin hayatımıza bakalım televizyonu haberleri görmek bile istemiyorum hayat kalitenizi düşürmeyin.. hayatınıza odaklanın gününüzün tadını çıkarın bugünümüzü hiç kimse veremeyecektir kimse 1 gün daha fazla yaşam sunuyorum diyemeyecek.. HEDEFİNİZE VE BAŞARIYA ODAKLANIN
Kesinlikle altına imzamı atarım.
Günün sonunda sizden gidenler kesinlikle kimsenin umrunda olmayacaktır; hiç bir tarafın size ne olduğu ile alakası olmadığına emin olun...
Sadece sevdiklerinize, hayatınıza ve arkadaşımızın dediği gibi hedeflerinize ve başarılarınıza odaklanın.
Dünya hayatı gerçekten çok kısa, genç yaşlar çabuk geçiyor, en güzel zamanlarınızın sahibi siz olun...