Ne taraf olurum nede taraflar için kılımı kımıldatırım,

Ben dünyama işime gücüme bakarım ,

Benim için herkes aynıdır ,

Mesela ;

R10 dan örnek verelim ,

Her türden insan varız , fakat r10 çatısı altında beraberiz , kimimiz ticaret yapar kimimiz yazıp çizer , sonuç olarak biz hep beraber olduğumuz için r10 var , r10 da varız ,

Bana göre insan dediğimiz canlının birbirine saygı göstermesi gerekir ,

Saygı sadece güzel cümleler kurmak yada güzel Türkçe konuşmak değildir ,

Hepimizin yaşam tarzı var , buna saygı ile yaklaşmak hepimizin görevidir ,