Ne taraf olurum nede taraflar için kılımı kımıldatırım,
Ben dünyama işime gücüme bakarım ,
Benim için herkes aynıdır ,
Mesela ;
R10 dan örnek verelim ,
Her türden insan varız , fakat r10 çatısı altında beraberiz , kimimiz ticaret yapar kimimiz yazıp çizer , sonuç olarak biz hep beraber olduğumuz için r10 var , r10 da varız ,
Bana göre insan dediğimiz canlının birbirine saygı göstermesi gerekir ,
Saygı sadece güzel cümleler kurmak yada güzel Türkçe konuşmak değildir ,
Hepimizin yaşam tarzı var , buna saygı ile yaklaşmak hepimizin görevidir ,