PearL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@kalipsotr; kullanıyorum gayet memnunum
Etiketiniz için teşekkür ederim, memnuniyetiniz bizim için çok değerli

@SEBTURKA; sanırım tam olarak böyle bir yazılıma ihtiyacınız var
https://www.r10.net/bot-program-alis...2165039-a.html