Teşekkürler hocam bilgilendirme için. Hemen bakıyorum.
Güncelleme: Hocam baktım fakat her bağlanma için izin gerekli galiba.
Şu şekilde bir açıklama var:
Başka bir bilgisayara uzaktan bağlanmak için size verilen bir defalık erişim kodunu girin.
Erişim kodu
Hayır hocam erişim koduna gerek kalmıyor bilgisiyar açık olduğu sürece istediğin gibi erişim sağlayabiliyorsunuz