SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam bilgilendirme için. Hemen bakıyorum.

Güncelleme: Hocam baktım fakat her bağlanma için izin gerekli galiba.

Şu şekilde bir açıklama var:
Başka bir bilgisayara uzaktan bağlanmak için size verilen bir defalık erişim kodunu girin.

Erişim kodu
Hayır hocam erişim koduna gerek kalmıyor bilgisiyar açık olduğu sürece istediğin gibi erişim sağlayabiliyorsunuz