Benim ödemede yatmadı. Bankaya bile gönderilmedi mail gelmedi. Kesinleşen bakiye kısmında hala duruyor. Çok enteresan. Herhangi bir ödeme bekletmede yok. Başına gelen varmı acaba böyle bir durum
Üstat benim 2 hesap var, henüz ikisine de ödeme gelmedi. Adsense parayı gönderdi ve mail de geldi benim hesaplara.