mreucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim ödemede yatmadı. Bankaya bile gönderilmedi mail gelmedi. Kesinleşen bakiye kısmında hala duruyor. Çok enteresan. Herhangi bir ödeme bekletmede yok. Başına gelen varmı acaba böyle bir durum
Üstat benim 2 hesap var, henüz ikisine de ödeme gelmedi. Adsense parayı gönderdi ve mail de geldi benim hesaplara.