Valla ben olsam açık açık konuşurdum bi anda bıraksan orayi burayi bahane edip suçlu sen olursun ama olayi iyi anlayip once Nişanlıniza sonrasında ailenize açıklarsanız daha da kolay ayrılabilirsiniz evlilikte ben yoktur bir arkadas demis ya kanunen haklı diye kanunla evlenmiyorsunuz sonuçta yeri gelcek cebinizde olmucak sıkıntili gunler olucak bu tarz guc sahibi ve akıllı tipler genelde bencil oluyor bu bencilliğini birakmicaksa ben bizi birakicaganizdan bahsedersin vs yoksa bu kisi ile ömür zor geçer