Yorum yapanların hepsi erkek heralde Herkes yok evlenme yok uzak dur... Etrafımızda sayısız örneği var hemen evlenip hanımın arabasını altınlarını satıp kendime daha güzel bir araba alıp piyasada yanlayarak gezeyim diyenler. Onun bunu söylemesinden ziyade siz ona bu güveni vermeniz lazım zaten. Yıllar içerisinde bu tip şeyler sorun olmaktan çıkar . Arabası veya herhangi bir varlığı olmayan biriyle evlendiğinizdede eğer bir ayrılma durumunda sizin aldıklarınızında yarısı onun olacak zaten. Ee bari varlıklı olanı tercih edin.