* Kanunen : kural olarak haklı - evlendikten sonra ki kazanımlarınız kimin almış olmasının hiçbir önemi yoktur - ikinizindir diye biliyorum
* insani açıdan : bir biriniz için tam olarak eş olduğunuz da bu biraz zaman alabilir bu tip konuşmalar anlamsız olacak - başta olabiliyor - doğru değildir.
1 erkek eşi için yaşar - onu mutlu etmek için yaşamalı - tek derdi eşi olmalı - eşim de eşim - onsuz olmaz