Bizim evliliğimizde de 12. yılı devireceğiz, oturduğumuz ev ile kullandığımız araba eşimin ailesinin aldığı araba eşim hep bu araba bana alındı, bu ev benim diyor. Ama 7 yıldır arabayı ben kullanıyorum

evde de yan gelip yatıyorum. O istediği kadar benim bana alındı desin, işine gelmiyorsa çağlayan orada be kardeşim

Tabi biz böyle alıştık gidiyoruz, ama sizin ki nasıl ilerler hiç bilemiyorum. Hakkınızda hayırlısını diliyorum kardeşim..