Hocam sevgi var mı aranızda? görücü usulu falan mı?
Çünkü Evlilik biz olmak demek. halbuki sizin eş adayınız ben noktasından biz noktasına geçme konusunda hazır değil gibi duruyor. yada bilinç altında sizinle "Biz" kavramını oturmamış. Mesela bir arkadaşının işi olur arabanı verirsin. Sevgili olsanız bile sizi dostu hayat arkadaşı olarak görmemiş.
Bu konuyla ilgili bir diziden bir sahne söyleyeyim. doktorlar dizisinde ünlü Ela'nın düğünde terkedilme sahnesi var. Damat tam bundan bashediyor ve böyle bir ilişkinin olmayacağını söylerek terk ediyor. ben orada söylediği her kelimesinde de haklı