Merhaba iyi forumlar, az önce
xxx@domainxxx.com mail adresime sorunsuz şekilde giriş yaptım ve toplu bir mail gönderimi yaptım, 134 adet. Gönderimi yaptıktan sonra hesaptan otomatik çıkış yaptı, tekrar girmeye çalıştığımda "Oturum Geçersiz" hatası veriyor. Sorun nedir acaba hocalarım?
Gmail'e de eklemiştim hatta maili ordan da çıkmış kendiliğinden.
Mail kotası "31.68/∞MB"