Seçilen ülkelerde, seçtiğiniz kategoride ki firmaların verdiği reklamların tbm oranlarına bakılıyor ve adsense yayıncı payı hesaplanarak bu rakamlar çıkıyor diye biliyorum.
Yurt dışındaki forumlara baktım. Bu konu ile alakalı onlarda dahi 10.000 gösterimde 10-15 dolar yazarken 50 bin gösterim neye göre 2600 anlam veremedim