adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu şu ki şu an ki yerden çıksam ve eski yere gitsem 3 5 ay sonra yeniden çıkarılırsam ortada kalırım. Hem ben hem ailem çok kararsız kaldık. Siz olsaydınız ne yapardınız?
Tavadaki balık, denizdeki balıktan iyidir... Yeterince açıktır umarım...