Merhaba kısa ve öz anlatacağım. Yaklaşık 5 ay önce yurt dışı firmasına girdim ve 3 ay çalıştım 1000 euro (40.000 tl) alıyordum. Ardından ofisi kapatıyoruz diyerek çıkarıldık tüm ekipçe (benim de hatam vardı bazı konularda güven kırıcı davrandım) ardından kendi mesleğim olan bir işe girdim. Yaklaşık 2 2.5 aydır da buradayım maaş 25.000 fakat çıkarılma korkum yok yani garanti iş diyebilirim. Dün de eski patron aradı yeni Bi sektöre girdik dedi bugün yüzyüze konuştuk, erkek sözü diyerek yeniden davet etti beni yeni sektöre.

Konu şu ki şu an ki yerden çıksam ve eski yere gitsem 3 5 ay sonra yeniden çıkarılırsam ortada kalırım. Hem ben hem ailem çok kararsız kaldık. Siz olsaydınız ne yapardınız?