geçtiğimiz günlerde creality cr6se 3d yazıcı satın aldım. manyetik tabla vesaire iyileştirmesi yaptım. fakat şunu farkettim otomatik hizalamayı yapıyorum baskıya geçtiğimde nozzle tablanın heryerine eşit seviye de değmiyor. tablanın altındaki 4 tane olan tekerleri de sıkıp gevşetiyorum gene pek birşey olmadı. varmıdır kolay yolu bilgisi olan