Yedek parça işine giriyorsan biliyorsun ki B2B anlaşacağın firmalarda bu özellik var en son işi bırakmadan 4 taksite kadar çoğu firma düşürdü. Bunu kullanabilirsin diğer taraflı ortalama %6'dan başlayacak komisyonlar ve senden gidecek bence gerek yok mailorder ile devam edebilirsin.