kullanılıyor hocam , 12 aylık peşinatları bitince üzerindie ekleniyor
Ben davet ettim olmadı hocam. Turknet sen zaten indirimli kullanıyorsun dedi kabul etmedi. Bu konuyu sosyal medya ve cimere de yazdım ama sonuç alamamıştım. Sonradan çok şikayet olduysa bel ki artık veriyirlardır indirimi.