Merhaba,

6 yıl civarında çalıştığım sonunda bütün sitelerimin bir sabah yok olduğu firma. Ayrıca yedek almayarak hata yaptım bunun farkındayım ve bedelini ödedim. Sistem yedeklerine güven olmaz bunuda biliyorum ama özellikle son 3 ay üzerinde çalışltığım websitemin silinmesi bizi üzdü. Bugüne kadar pek çok sorunla karşılaştık uzun kesinti süreleri, birden kullandığınız ip'lerin tamamının değiştirilmesi, ücretsiz olan plesk panelin ücretli olması gibi gibi hepsini bir şekilde tolere ettim.
Ancak bir sabah uyandığımda Centos7 kaynaklı kernel hatası denilip bütün sistemin ve sistem yedeklerinin silinmesi ve baştan kurulum yapılması bizim için çok kötü oldu. Yardımcı olmak adına 1 seneden eski yedekleri gönderdiler ancak yeni çalışmamız silinmişti. Yani siz siz olun sistem yedeklerine güvenmeyin. Ben artık başka firma ile çalışıyorum. Eselaxa yeni müşteri ile başarılar.