Selam olsun,

Yaşayanlara yaşamlarını erdemli şekilde yaşaması için indirilen dinin mezarlıktan dışarıya çıkartmayın öğretisine dayalı bir hikaye.
Elbette böyle birisi yok ve olamaz zira ölüler, ölüdürler ve yaşayanlarla iletişim kuramaz olduğu kuranda açıkça belirtilmiştir.
Kuranda sadece Allah isterse yaşayanların sözlerini ölülere işittireceğini söyler, ölülerin yaşayanlara söz iletmesi konu edilmez.
Kuran ayeti karşımızda dururken ölü geldi aaa kim öldü şöyle mi böyle mi yaşayanlarla konuşamaz.
Konuşur diyen Allah'ın ayetine muhalefet ediyor demektir.

Bu tip anlatımların temeli nakilci kafanın kendine özel bir yol açma çabasıdır.
Ölüleri konuşturacak ki Peygamberimizle görüştüm, ölen şeyhimizle konuştum beni seçti, evliya x efendi ile konuştum bana şunu dedi dediğinde supanallah diyecek kitle olsun.
İslam, sadece yaşayanı ve akli melekeleri olan insanlara sorumlu tutar. Ölenin sorumluluğu yoktur, öldükten sonra gelip konuşması falan.
Neyse şimdi tabularına sıkı sıkı tutunanların şimşeklerini çekmeyeyim üzerime.