Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, mecazi anlamda söylemiyor aslında anlattıklarını herkes yaşayacak sadece biraz daha öykümsü anlatmış. Burada doğru söylüyor, her ne kadar ibadeti dört dörtlük olsa da öldükten sonra öleceğini öğrenir ve kabirde hesaba çekileceği de doğrudur. Öldüğünün farkında olmayan tek kesim şehitlerdir, bu mesele çok hassastır. Allah için, Allah yolunda veya Allah'ın rızası uğrunda cihad edenlere denir. Birde medresede, namazda, oruçta yani ibadet üstünde vefat edenlere ve ölümü kötü olanlara (enkaz altında, yanarak, boğularak) vs bunlarada şehit denir.
https://sorularlaislamiyet.com/kayna...r-ve-hukumleri
İşte öykümsü anlatınca böyle birisi yaşadı mı acaba düşündüm.
Diğer hususlara hakimim.