Eyupkorkut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nvidia Denetim Masası kullanıyorsanız > Masaüstü sağ tık > Nvidia Control Panel > Masaüstü Konumunu ve Boyutunu Ayarla > Tam Ekran.