makusta61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anydesk versem birlikte baksak olur mu acaba ? ve evet wisecp üzerinden hata alıyorum
2 Saate müsait olurum hocam, iftar saati yaklaşıyor malum 2 Saate profilimde whatsapp mevcut oradan yazarsanız anydesk bağlantısı yapalım.