Aks dağıtmamış hocam hidrolik hortumu sürte sürte aşınmış coil takan kişi 4 ideal dedi 4 e aldı 6 7 imiş ayarı. Suçunu kabul etti
Aks dağıtmış diyen usta doğru diyor.
Şans hocam park halinde dikkat ettim bende direksyonda sertleşme hissetim alta baktım akıyor. Takan ustayı aradım anlattım video attım zar zor suçu üstelendi burdan bi usta çağırdı dükkanın önüne çektik. Yarın sabah yapıcak coili takan kişi 4 ideal dedi 4 numarada bıraktı. Ben dedimki bu sürtüyor yok dedi bunun alışma süreci var. Olan oldu sonra burdaki usta da bunun ayarı 6 7 olması gerektiğini söyledi. Yani 4numaraya aldığı için hidrolik hortumu zedelenmiş
Aracı basmak rot kolları ve aks'ın açısını değiştirir ekstra bir yük yüklenmiş olur, bu durumu park halindeyken yaşamış olmanız direksiyon pompasını bozmadan anlamanızı sağlamış hocam bence şanslısınız bu konuda