Aracı basmak rot kolları ve aks'ın açısını değiştirir ekstra bir yük yüklenmiş olur, bu durumu park halindeyken yaşamış olmanız direksiyon pompasını bozmadan anlamanızı sağlamış hocam bence şanslısınız bu konuda