Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mezar kazılırken siz başında olmayacak mısınız hocam ve adres yanlış çıkarsa yada bahçedeki yeri göstermezlerse ne olacak
Bu tarz işlerde Adli tıp; jandarma ve adli tıp görevlileri oluyor benim gitmeme gerek yok. Bahçede gömülü olduğunu ben dilekçe de yazacağım onda sıkıntı yok. Adresin yanlış çıkacağını düşünmüyorum.