Comnet mağdurlarından birisiyim kurulum ücreti + yıllık ödeme yapmıştım ödemeyi garanti bankası ile yaptım olaylar patlak verdikten sonra hizmet tamamen durana kadar devam etmiştim sonrasında ise harcama itirazı oluşturmuştum 6 ay sürüyor genelde sonuçlanması bugün sonuçlandı 4147 tl ödeme yapmıştım kurulum ücreti ile birlikte 3201 TL iade yapıldı sanırım kesinti kurulum ücreti + kullanılan süre tabi 1 ay bile kullanmamıştım sanırım

Firma kendin de olan delilleri gönderiyor ona göre ödenen fiyat dan düşülüyor. 946 tl kayıp ile kurtarmış oldum artık. Garanti bankasını seviyorum bu yüzden haklı iseniz herzaman arkanız da oluyor daha öne de benzer sorun yaşadığım da garanti bankası iade sağlamıştı benzer olayı ziraat bankası iade sağlamamıştı. Harcama itirazı başlatmamış arkadaşlar da harcama itirazı başlatmasını tavsiye ederim şansınızı deneyin ödeme yaptığınız tarih belli hizmet durduğu zaman belli gerekli bilgileri bankanıza iletin müşteri hizmetleri yada mobil uygulamaları yada web sitesi üzerinden bankanızın büyük ihitmal siz de olumlu sonuç alırsınız olumsuz olur ise tekrar banka ile görüşüp şansınızı denersiniz adamların geri ödeme yapmasını bekler iseniz benim hiç umudum yok tüketici hakem heyetine başvurup süreci devam ettiren arkadaşlar vardı onlar ala bildimi bilmiyorum ama bana göre en temiz çözüm kart itirazı idi.