Omurcn53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam, yine de unutma olasılığıma karşı siz bana 3-4 gibi veya müsait olduğunuzda pm atarsınız
Merhaba hocam problem olmayacak ise bende alabilir miyim. elimdeki datayı kullanabilmek için yazılım yok maalesef ki.