aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu al uzun süre gider derseniz Bütçe ayarlarım hocam
iPhone uzun süre kullanırsınız hocam. Evde 7 senedir aktif olarak kullanılan iPhone 7 PLUS var.
Kamera konusunda kullanan arkadaşlar bilgilendirirse daha iyi olur. Ben dümdüz kullanan birisiyim.