anlıyor hocam 1 ay anlamasada diger ay anlıyor ve sıralama düşürmekle baslayıp adsens fln varsa ona uyarı gönderip 3. uyarıda banlıyor o senin dediginin sisemin tam otomatik ve gelişmiş i var bnde ama yemiyor google amca
peki ücretli veya farklı şekilde nasıl tıklanma alabiliriz ads mi önerirsiniz