bence düşüşün sadece %10 yapay zekadır. Kesinlikle iyiler vardır tenzih ederim ama dürüst çalışan yok bu sene hariç 6 senedir onlarca insanla çalıştım yok abi yazmıyorlar yazan da ya yine yapay zeka ile yazıyor yada içler acısı yazıyor. Mesela geçen ay dedim ilave bulayım birini yine yazdırayım anlaştık ücreti karşılığın da 3 tane başlık için yazı alalım içeriğin güzelse devamı olur diye konuştuk arkadaş da dedi hocam okey ise başlıkları sıraya alıyorum dedi ve okeyleştik ARADAN 55 GÜN GEÇTİ...
yani benim iyi yazar inancım kalmadı yapay zeka ile şuan efsane içerikler üretiyorum. Bazı arkadaşlar diyebilir ucuz hizmettir 5 sene önce önce 100 kelimesine 6 TL verdiğimi de geçen sene 100 kelimeye 20- 25 TL verdiğimi de bilirim