Ben uzun zamandır bu konuda çok arayıştayım fakat bence yazarlık yapanların ciddi bir iletişim problemi olduğunu düşünüyorum.
Konu açıyorum ve arayışım hakkında bilgi veriyorum. Birçok özel mesaj geliyor.
Referans yok. İlgili konuda bilgisi ve tecrübesi yok. Örnek içerik yok. Uzmanlığını anlatan bir eylem yok.


"Merhaba hocam, makale işinize talibim. 100 kelimesi XX TL" şeklinde işe talip olunmaz.
Daha kötüsünü de söyleyeyim. Makale hizmeti verenlerin attığı özel mesajlar imla hataları ve cümlede anlam kayması dolu.
Bir insanın mesleği yazmakken neden iş arayışında böyle bir özel mesaj gönderir ki? Bence saygısızlıktan öte değil.


Durum böyle olunca elbette fazlasıyla güven sorunu yaşıyoruz.