En sevdiğim modeller sizin gibiler. Birinden bir mal alıyorsan yatırımcı değilsin, alıcısındır. Satıcıyı tatmin edecek ödemeyi yaparsan kendini ister yatırımcı diye tanıtırsın, ister alıcı diye.

Ben yatırımcıyım diye benim malıma fiyat biçemezsin. Sadece almıyorum diyebilirsin ya da pazarlık yaparsın. Yani bundan sonra özellikle yatırımcıyım diye belirtme, ucuza arıyorum de. Yatırımcılığın ne olduğunu bilmek lazım, jeneriğin ne olduğunu bilmek gerektiği gibi. Domain ihalelerinden ya da SEDO'dan ben yatırımcıyım diye istediğin domain'i alabiliyor musun?