Kumara elini verdiysen kolunu çoktan kaptrmışssındır bu forumda bile baya konu açıldı kumar hakkında dönüp o konu açan kişilere baksanız halen çoğunluğu oynuyordur veya parası yok diye bıraktığını sanıyordur bundan kurtulmanın bir yolu yok her şeyini kaybedeceksin ve yine oynayacaksın istersen 1 yıl sonra gel bu yoruma tekrar bak aklında olsun.