seyfettin249 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilgi dediğimiz kimlik vs falan mı?
Ya şirket bilgileri ile yapıyorsunuz. Yada kimlikle. Ancak hesap USA da ise TR ile onaylatamıyorsun. Ben yapamadım.