Merhaba Vds sunucuya sahip bir sitem var. İş ile alakalı olduğu için gelen mailleri office outllok a eklemek istiyorum ama olmuyor. Firma ile de görüştüm onlar da çok ilgilenmedi. webmailden girin diyorlar. Daha önce bu sorun ile karşılaşıp çözen var mı?