Merhaba,
Bir öğrenci kulübü kurmuştum ve bu süre zarfında güzel deneyimler edindim. Sonrasında kulüplerin ve toplulukların bir takım ihtiyaçlarının olduğunu ve bu ihtiyaçların karşılandığında çok güzel projelerin ortaya çıkabileceğini görünce ve bir de öğrenci dergi basmak isteyip üniversitemizin yayıncılık konusunda arkamızda durmamasından dolayı bir dernek kurmak hasıl oldu. Adını, OKVETO-DER "Öğrenci Kulüpleri ve Toplulukları Derneği" olarak başvurunu yapmıştım. Az önce de İç İşleri Bakanlığın tarafından derneğin kurulduğuna dair bir onay mesajı geldi. Hem bu güzel haberi sizlere vermek istedim, hem de bu forumdaki daha önce dernek kurmuş/yönetmiş/yönetiminde bulunmuş kişilerin deneyimlerinin merak ettim.
Derneğin daha etkili olması adına yapacak olduğunuz önerilerinize açığım.