Hep masaüstü kullandığım için zorluk yaşar mıyım anlayamıyorum
macbook da benim bu güne kadar gördüğüm tek artı yönü şarj ve dokunmatik yüzey(trackpad) hocam, gerçekten bu ikisi çok gelişmiş. ama macos işletim sistemi tam bir kanser. bana öyle geliyorda olabilir

hocam windows candır. bende uzun süredir mac kullanıcısıyım, laptop ile takaslamayı düşünüyorum.