Açıkcası dışarı çıkıp bi kafede iş yapan kişilerden değilim dışarı çıkarsam arkadaşlarımla vs vakit geçirmek için çıkıyorum, ara sıra 2-3 günlük misafirliğe gittiğim zamanlar oluyor işler aksıyor.
Macbook için bende aynısını düşünüyorum ofis işlemleri raporlama vb için mac ideal gibi bi düşünce var kafamda. Macde 13 inç yazmamın sebebi 15e çıktığı gibi +10 bin ekleniyor bu kadar ödeme durumum yok. Windowslarda hem ileride depolamayı rahatca yükseltebilirim hemde bu fiyatlarda 16 inç bulabilirim diye düşünüyorum
Hocam size Windows gider o halde. Hatta ortaya karma istiyorsanız Huawei Matebook serisi, Macbook serisinin Windows versiyonu gibidir bunlara da bakabilirsiniz.