Aynı yanılgıya tam bu gün ben de düştüm işin sonunda mac yerine normal laptop tercih ettim , nedeni ise Windows işletim sisteminin kolaylığı uyumluluk bakımından bir çok programı rahatça açabilmesi oldu açıkçası. Macbook biraz daha gündelik kahveni al maillerini yolla gibisinden geliyor bana. Bu nedenle normal bir laptop sizi mac den daha çok memnun edecektir. Ekran boyutu olarak da minimum 15 inchlere bakın. Laptop olarak monster öneririm.