Yaklaşık 4 sene oynadım artık şöyle düşünüyordum oynadığımda, anlıkta olsa cebimde para olma ihtimali oluyor, kafede oturmaya param oluyor gibi düşünüyordum ama öyle değil. Arkadaşlar 1 senedir oynamıyorum valla dünya varmış işler düzeldi hayat düzene girdi bu arada oynarken asla kredi kartına veya kredi işine girmedim hep cebimdeki son 50 tl 100 tl yi atardım. Şimdi 0 atmıyorum 50 tl ile çorba içiyorum.