Freqtrade ile dryrun da çalıştır hocam. Dryrun da para kazanıryorsa, canlı da test et. Alım satım emirlerinde kaymalar oluyor bilginize. Çok zor iş ya kripto da düzenli bir gelir sağlamak bence.
Mesela
https://strat.ninja/ranking.php buradaki stratejilere bak %93 kazanma oranları olan stratejiler var, birde boyama, ileriye dönük önyargı gibi bir sürü etmenden geçmen gerekiyor bu stratejilerde.
Canlı da test ediyorsun patlıyorlar ama. Bu konuda çok fazla emeğim var aslında, python ile bir sürü sinyal tasarladım. Bulduğum en iyi taktik, BTC den sinyal almak oldu. BTC alım satım sinyali alıyorum diğer coinlere otomatik pozisyon açıyordum kısacası. BTC yükselince diğerleri de yükseliyor veya düşüyor. Yani btc de iyi çalışan bir indikatör bulup, btc yi takip eden coinleri tespit edip o grupta ticaret yapıyordum. Sonuç battık kısacası

.... Spot da işlem yapsaydım veya kaldıraç oranım 2x geçmeseydi belki halen ayakta kalabilirdik bilmiyorum, fakat sıkıldık ve kararımız şu oldu, Kripto piyasında hayatta kalma ihtimalı; Hayatta karşımıza başka fırsatların çıkmasından daha düşük bir oran olduğuna karar verdim. Size de bunu tavsiye ederim. Kalın sağlıcakla.
hocam söylediklerinize tamamen katılıyorum. Benim amacım kriptodan büyük gelir elde etmek yerine pasif gelir elde etmek aslında günde 1 sinyal işimi görüyor şu anlık. Görseldeki stratejiyi baya geliştirdim ve ben de BTC'ye bağladım pozisyonlar BTC'nin durumuna göre açılıyor. Yeni stratejimde 3. gündeyim 3 sinyal üretti 3/3 gidiyorum şu an. Bakalım nereye kadar bu şekilde gidecek