Eski Media Markt çalışanı olarak şunları söyleyebilirim; eğer ki siz kendi araştırmanızı güzelce yaptıysanız neye karar verdiyseniz öncelikle onu alın. Oradaki satış danışmanları kotaya göre hangi markayı satmaları gerektiğini kendi aralarında karar verirler bu sizi bu sebepten ötürü yanıltmasın. Ben de evde LG kullanıyorum fakat şu an artık çok memnun değilim. O yüzden siz hangisine karar verin netleştirirseniz kesinlikle onu alın. Ayrıca mağazaya diğer arkadaşların da dediği gibi taşınmaları çok sıkıntı o yüzden kendi mağazasından mutlaka alın.