burakceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eğer ffmpeg izin veren firma bulamazsanız vds alıp ııs kurup yapabılırsınız sahsen ben oyle kullanıyorum ama izin veren firma varsa konu takip.
o şekilde güvenlik zaafiyeti oluyor diye biliyorum farklı bir yol bulmaya çalışacağım