eskiden daha çok zamanımız vardı belki gençtik belki öğrenciydik vs.
şimdi bizim için zaman değerli. bu yüzden ben **ücretsiz** yardım ve paylaşımların bittiğini düşünüyorum.
e tabi zaman değişti çağ değişti. insanlarda eskiden bir emek sarfetme vardı şimdi armut piş ağzıma düş modeli