Hem katılıyorum hem katılmıyorum üsteki arkadaşın dediği gibi YouTube'a açmaya bile ücretli yardım deniliyor bence bu kadarı fazla ufak tefek şeyleri ticarete dökmeye gerek yok. Eskisi gibi olmalı bence bazı şeyleri yardım ederek devam etmeli bir konu açıyorsun burada takıldım farzı misal apache nasıl kuracam hemen altına yorumlar sıralanıyor ücretli yapabiliriz diye yahu senin yapacağın kaynak zaten Google da var adam demekki bir yerde takılmış veya ufak bir hata yapmış bunu ticarete dökmeye gerek yok bence
İyi o zaman ücretli destek satın almak istemiyorsa araştırıp bulur ve paylaşır kimi insana göre zaman çok değerli bir şey. Geçen biri anydeskten yardım istedi bağlandım 1 saat boyunca kendisine yardım ettim ama yoğun vaktimde ise müşterime ayıracağım zamanı ücretsiz başkasına neden ayırayım ki? bu durumda müşterime zaman ayırmadığım için benden kaçmasının bir anlamı var mı ? birde bu yönden bakın bence! Yazdıklarımı anlayış ile karşılamanı bekliyorum.