cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstteki arkadaş o kadar haklı ki, ama bir sorun var işte, ücretsiz yardimlar kimseyi doyurmuyor. Yani bütçesel sıkıntı çeken çok yazılımcı var, bu neden ile yapabilecek bir şey yok. Mecbur kalıyorlar.

Yakında yazılım tarafında bu tarz sorunlar olduğu için ücretsiz scriptler tarafında paylaşımlar yapmayı düşünüyorum. Bir çoğu kendi sıfırdan yaptığım olacak, bazıları da codepen gibi yerlerden alınıp editlenmiş halleri olacak. Yani cidden forumda yardımlaşma çok azaldı.
Hem katılıyorum hem katılmıyorum üsteki arkadaşın dediği gibi YouTube'a açmaya bile ücretli yardım deniliyor bence bu kadarı fazla ufak tefek şeyleri ticarete dökmeye gerek yok. Eskisi gibi olmalı bence bazı şeyleri yardım ederek devam etmeli bir konu açıyorsun burada takıldım farzı misal apache nasıl kuracam hemen altına yorumlar sıralanıyor ücretli yapabiliriz diye yahu senin yapacağın kaynak zaten Google da var adam demekki bir yerde takılmış veya ufak bir hata yapmış bunu ticarete dökmeye gerek yok bence