Forumda 15 yıldır olmasak da, üye olamadığımız dönemlerde dışarıdan takip ediyorduk. Maalesef gidişat pek iyi değil. Eskiden saygı ve samimiyet ön plandaydı, şimdi ise her selam verene direkt “hocam sana hemen bir SMM panel ya da SMS onay sitesi kuralım” diye yaklaşılıyor. Ticaret forumu tamam da, eskisi gibi bir dayanışma ortamı kalmamış ne yazık ki.