Üstteki arkadaş o kadar haklı ki, ama bir sorun var işte, ücretsiz yardimlar kimseyi doyurmuyor. Yani bütçesel sıkıntı çeken çok yazılımcı var, bu neden ile yapabilecek bir şey yok. Mecbur kalıyorlar.

Yakında yazılım tarafında bu tarz sorunlar olduğu için ücretsiz scriptler tarafında paylaşımlar yapmayı düşünüyorum. Bir çoğu kendi sıfırdan yaptığım olacak, bazıları da codepen gibi yerlerden alınıp editlenmiş halleri olacak. Yani cidden forumda yardımlaşma çok azaldı.