Apple veya diğer markalar iade hakkını ürün beğenmediğinizde veya kusurlu olduğunda kullanmanız için sunuyor. Siz ise bu hakkı suistimal edip, ürünü 'deneme' amaçlı kullanıp başka yerden alıyorsunuz. Bu sistemin suistimal edip kötüye kullanılmasıdır. Üstüne bir de bunu iyi bir şeymiş gibi tavsiye edip, 'Etik olmayan yanı ne?' diye sormak, durumun vahametini gösteriyor. Etik sadece kanunlara uymak değil, adil ve dürüst davranmaktır.
Hocam ben apple dışından alınca da apple kazanıyor appledan alınca da sonuç olarak apple kazanıyor. Bana denemem için bir fırsat sunuluyor bende bunu kullanırım.