Etik olmayan yanı nedir? Ben apple dışından alınca Apple zarar mı ediyor? Denemek amaçlı bir fırsat var bende kullanıyorum.
Apple veya diğer markalar iade hakkını ürün beğenmediğinizde veya kusurlu olduğunda kullanmanız için sunuyor. Siz ise bu hakkı suistimal edip, ürünü 'deneme' amaçlı kullanıp başka yerden alıyorsunuz. Bu sistemin suistimal edip kötüye kullanılmasıdır. Üstüne bir de bunu iyi bir şeymiş gibi tavsiye edip, 'Etik olmayan yanı ne?' diye sormak, durumun vahametini gösteriyor. Etik sadece kanunlara uymak değil, adil ve dürüst davranmaktır.